• MUYBRIDGE tells your brand story in today's media

Archives

Jommeke book trailer

1024 576 gerda van damme

Het project Door een 30-seconden video/book trailer te maken bracht MUYBRIDGE Jommeke echt tot leven voor Ballon Media’s doelgroep. De trailer kende een groot succes als preroll op spelletjes websites. De uitdaging De bekendheid, sympathie en verkoop vergroten voor het Jommeke-karakter, door promotie van het nieuwste album. De statische stripstijl tot leven brengen in een…

read more

Chaudfontaine

1024 595 gerda van damme

Het project Chaudfontaine werkte al enkele jaren rond het thema van een goudvis, als symbool voor de zuiverheid van hun water. Het idee verloor zijn aantrekkelijkheid. Om het publiek opnieuw te engageren, stelden we voor om de goudvis te laten verdwijnen en het publiek te laten zoeken in een interactieve video. De respons was uitzonderlijk.…

read more

Soy una Roca

1024 576 gerda van damme

De zaakvoerders van MUYBRIDGE zijn eveneens actief in de sector van de video art. Voor het kunstproject ‘Soy Una Roca’, realiseerde Gerda Van Damme een video-installatie met een enorme, 3 m hoge projectie van een bokaal die een geagiteerde zee bevat. Een sculptuur in 3D-textiel toont een rots die voor de video-projectie ligt, blootgesteld aan…

read more

N-Allo

1024 576 gerda van damme

Het project N-Allo (Engie) heeft een uiterst gevarieerd dienstenaanbod, dat moeilijk onder één noemer samen te vatten is. MUYBRIDGE verduidelijkte dit dienstenaanbod door het voor te stellen met situaties uit het dagelijks leven waar N-Allo een impact kan hebben. De uitdaging N-Allo (Engie) heeft een uiterst gevarieerd dienstenaanbod, dat moeilijk onder één noemer samen te…

read more

Dreammachine

1024 576 gerda van damme

De case Voor Dreammachine, waarvan MUYBRIDGE de video marketing afdeling is, realiseerde MUYBRIDGE een showreel met een overzicht van enkele cases.

read more

70 jaar Atoma

1024 576 gerda van damme

De case Om de 70ste verjaardag van Atoma te vieren deed Atoma beroep op MUYBRIGE om een virale video marketing campagne te creëren voor zijn sociale media-kanalen Facebook, YouTube en Instagram. Met een acteur/journalist, ‘Kristoff Igorovitch’, zijn we de straten van Chimay, Leuven en Brussel in getrokken om aan de voorbijgangers te vragen om uite…

read more

Kids & Family Marketing Congress (KFM 2016)

1024 681 gerda van damme

Het project Promotievideo voor het door Kids Republic georganiseerde Kids & Family Marketing Congress (KFM 2016).

read more

N-Allo (Vision movie)

1024 576 gerda van damme

De case MUYBRIDGE legt de visie van N-Allo (ENGIE holding) op de digitale toekomst uit aan de hand van een video die volledig met motion design geconceptualiseerd was, voor het publiek op een commercieel event.

read more